Rate this post

نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی

شرکت فرا پردازش سانیران ، افتخار دارد؛ با سابقۀ درخشان، در زمینۀ تولید انواع نرم افزارهای جامع و یکپارچۀ در حوزۀ مالی، اداری، پشتیبانی، و مدیریت خود مبتنی بر آخرین متدها و دستاوردهای مدرن و بروز صنعت نرم افزار و با بهره‌وری از دانشِ متخصصینِ جوان و غیور کشورمان، مشتریان خود را در امر مدیریت فروشگاهی و سهولت در انجام عملیات خرید و فروش همراهی نماید.
نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی ، نرم افزاری است که نوع پیشرفتۀ آن از دید مشتریان فقط صدور یک فیش با جزییات دقیق خرید و از دید کارفرما، مدیریت و کنترل عملیاتِ حسابداریِ مکانیزه را انجام می‌دهد.
استفاده از نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی ، گذشته از اینکه یک الزام قانونی است؛ برای بازار رقابتی امروز و سرعت، دقت، بهره‌وری بالا در انجام عملیات خرید و فروش، ضرورت دارد.

شرکت فرا پردازش سانیران، با توجه به اصل مشتری مداری و ارائه راهکارهای ساده و در عین حال پیشرفته به مشتریان خود، در این زمینۀ ، نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی سیان را ارائه می‌دهد.
نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی سیان، طوری طراحی گردیده است که صاحبان تمامی اصناف و مشاغل مختلف، بدون نیاز به تخصّص حسابداری و کامپیوتری، با کاربری ساده و آسان و در عین حال با دقّت و سرعت و بهره‌وری بالا بتوانند به امر خرید و فروش پرداخته و موفقیت بیشتری در بازار رقابتی کسب نمایند.
مزیّت برتر نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی سیان، نسبت به دیگر نرم افزارهای موجود در بازار، انجام عملیات مستتر حسابداری، بدون نیاز به تخصص حسابداری می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های نرم افزار صندوق فروشگاهی سیان،علاوه بر عملیات خرید و فروش و ثبت هزینه و نگهداری کالا،می‌توان به پشتیبانی و مدیریت دوره‌های مالی و backup گیری خودکار از اطلاعات ذخیره شده و تعریف بی نهایت کاربر و … را  اشاره کرد.

برچسب ها
به دنبال نرم افزار حسابداری و مالی هستید؟

نرم افزار یکپارچه سانیران با قابلیت های بی نظیر بهترین انتخاب را به شما می دهد.

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دانلود رایگان

نرم افزار حسابداری

به این مطلب امتیاز دهید
Rate this post
این مطلب را به اشتراک بگذارید
فهرست